Div. III dressyren


I söndags, samtidigt som jag och Pepsi spenderade dagen på NORF, avgjordes andra omgången av div. III -dressyren hemma hos oss! :) Mina kära lag kamrater klarade sig fint utan mig, och tog oss till final :D Totalt än så länge ligger vi 4:a om jag minns rätt.

Så på söndag pyser jag och min lilla pålle till Åtvidaberg och visar upp oss! Denna gång har jag henne lyckligtvis dagen innan, så jag hoppas verkligen på en lite bättre känsla :) Planerar att rida lite lösgörande men lugn dressyr på sjukhusfältet på lördag, det var längesen!

Vi kommer förövrigt bara starta en LC:2, och den som lagklass dårå! Till hösten sen kanske vi ska ta och rida lite mer dressyr, LA är ju liksom målet så småningom ;) Fast hoppningen är ju roligast enligt oss båda, så ja! En sak i taget, dressyren hamnar lite vid sidan av just nu helt enkelt.

Men nu taggar vi terminens andra och sista lokala dressyr!! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: