Dagens planer


Nu är det snart dags för mig att dra mig emot NFK och deras härliga gräsbana för att fotografera :) Lokal ponnyhoppning är det som anordnas. Jag hoppas verkligen på att regnet håller sig borta, både för min, min kameras, ponnysarnas och ryttarnas skull!

I eftermiddag sen så åker jag upp till stallet för att förbereda anläggningen inför den lokala ridhästdressyren som anordnas på söndag. Synd att den krockar med lektions DM verkligen :( Men (vet inte om jag redan sagt det), jag har i alla fall lyckats övertala övriga i tävlingssektionen om att vi ska börja köra med Equipe Online, vilket betyder att jag i alla fall kommer kunna följa mina lagkamraters resultat när jag inte är hemma :) Tummen upp för det! 

Ikväll blir det en luuuugn mystur i skogen med bästa pluttiiis ♥ Måste bara hitta lite nytt sälle, för jag skulle ridit med Maria men Doma har gått och blivit halt igen :( Sen blir det såklart lite packning och fix också, även om vi inte åker tidigt på söndag!




Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna i valfri färg! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

2012-05-12 @ 16:57:58
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: