31 maj 2012


Ännu en dag är jag hemma direkt efter skolan, och det mina vänner det hör verkligen inte till vanligheterna! Men måste erkänna att det är lite skönt att mellanlanda, fixa lite och samtidigt veta att två fina tjejer väntar på mig uppe i stallet :)

Barbackaturen på Doma igår var mysig, även om hon är lite knäpp ;) Men snäll var hon i alla fall, och helt okej bekväm att sitta på (y) 


Imorse hade vi keramik som vanligt, kannan ska bara målas, brännas och glaseras så är den klar sen lagom till kursen slutar :) Svenska och matte hann vi också innan lunch, och de lektionera var bara superasatråkiga. Imorrn är det dags för matteprov, det blir nog bra!

Som vanligt på torsdagar slutade vi efter lunch, älskar't :D Anledningen till att jag är hemma är för att rätt sent ikväll ska jag och Pepsi ut med flera av våra kompisar och busmysa i skogen :)))) Sjukt taggad, kommer bli grymt! Innan det ska jag och Doma också ut, och vi ska galoppträna massor :) Braaigare häst-dag får man leta efter!

Dock är det bara tre dagar (inklusive idag) som jag har Pepsi den här terminen :'(( Snyft! Himla trist att inte ha häst på sommarn, det är ju liksom då man vill rida som mest. Men något som äger är att från och med i höst så kommer jag och min plutt få mysa i skogen ensamma när vi känner för det, för då har jag ju nämligen hunnit fylla 18 bast :) Vilken frihet!!
Och nu ska jag inte tänka på hur lite det är kvar denhär terminen, utan istället på vilka roliga saker vi ska hitta på :D hihi!

Förresten har jag fått mitt jobbschema inför sommarn, och det ser härligt ut och jag tror det kommer bli superbra! Ser fram emot cashflow ;)

Nä, nu borde jag plugga lite innan jag hoppar i stallkläderna.

Kram H


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är väl ute och rider ensamma nu också?

2012-05-31 @ 21:06:50
URL: http://friduusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: