18 maj 2012


Sov heeeela förmiddagen idag, välbehövligt och skönt! Så nu är jag laddad för helgen som är ganska så fullspäckad med en massa skoj :)

Åt lunch hos farmor och körde sedan hemåt. Bytte om och packade ner lite grejer innan det bar av till stallet! Borstade och myste med mitt lilla hjärta, som förövrigt gått och blivit superbruntstig IGEN! Bläääää. Hon brukar inte bli såhär mycket!? Vill inte ens röra varken bakben eller svans :P Jag som tänkte att hon inte skulle behöva bada igen inför söndag, haha jo tjena ;) I alla fall så gick vi ut och betade en sväng sen innan hon skulle ut på lektion. Men hon fick vila från sin första, för att det var en som inte kom! :D 

Mockade när hon var inne och gosade lite till innan jag hängde med Amanda och Zäta upp till sjukhusfältet :) De trimmade lite dressyr, och självklart hade jag kameran med! Fina var dom, men Zäta är minsann inte lätt att fota. Hans pupiller, eller vad det nu heter, är typ liksom lite för små så han visar det vita/röda i ögonen nästan konstant. Det i kombination med att öronen är lite halvt vinklade bakåt gör att han ser suuuur ut på varenda bild! Går ju dock att redigera bort, men ändå himla störigt -.-

När vi var tillbaka fick min stjärna en kärra torv och senare cyklade jag hemåt. Kvällen har spenderats med bildredigering och film/tvtittande med pappa och Hugo :)

Kram H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: