8 mars 2012


Keramiken var rätt okej faktiskt! ;) Det bästa med kursen är att vi inte kommer ha nåt endaste litet teoretiskt, med andra ord inte heller några prov!! :D Det enda som bedöms är det vi skapar i leran :) Vi fick faktiskt börja redan idag och göra en releif, en lertavla i 3D typ, som vi fortsätter med imorrn eftermiddag.

Efter keramiken åkte jag till Haga och där väntade matte och svenska. Det funkade! Till lunch blev det pannkakooooor :D sylten är typ bäst, hehe. Egentligen slutar vi ju efter lunch på torsdagar, men idag hade det lagts in en intro-grej till projektarbetena vi ska göra i trean. Tror jag har nåt bra på G! :)

När vi slutat mötte jag pappa och Hugo på banken för att betala bussen vi åkte med till Göteborg. Uppe i stallet sen så pysslade jag lite i US-rummet, dels med lite papper och pärmar men även lite allmän städning. Bra blev det tycker jag! Sen mockade jag och resten av eftermiddagen spenderade jag genom att borsta och mysa med finis ♥ Idag var det lite lagom mycket folk i stallet, helt perfekt! Riktigt gosig var hon :) Dock hade hon på något vänster lyckats få ett sår på utsidan av ena bakotan, såg lite halvskumt ut :/ Gjorde i alla fall rent ordentligt och jag tror inte att det är någon fara, det var inte ett dugg djupt eller så (y) Får se hur det ser ut imorrn helt enkelt!

När hon fått sitt vardagsgodis tog jag mig ner till bussen och åkte hemåt. Hann inte med så mycket innan pappa och Hugo kom med familjepizza :)) Muuuumma!! Har kollat lite TV och bara softat under kvällen, nu ska jag nog sova. Förresten, bästa kommentaren i lyxfällan: Men ni har ju inga pengar? Jo, kreditkort. haha, alltså seriöst?? 

Imorrn blir det en rätt lång skoldag, men sen vankas låååååånghelg :D :D :D Vi har nämligen studiedag måndag/tisdag! Har dagarna till ära såklart bytt till mig Pepsi, det blir gryyymt! 

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: