19 mars 2012


Usch och fy för måndagar, det är inte ett dugg roligt att gå upp tidigt efter helgen. Framförallt inte när man har massa timmars uttråkande framför sig :(
I alla fall så tog jag mig upp och genomled skoldagen. Till min förvåning lyckades jag plocka hem ett MVG på min spanskaredovisning, alltid nåt positivt :) Förresten, berättade jag att jag fick MVG i matte C sen? :D Jo, marginalerna på nationella var på min sida (y) 
En annan sak jag hade flyt på var Idrotten. Vi hade ju en inlämning till idag som jag skrev igår, hann dock inte klart. Tror ni inte att den skjuts upp till nästa vecka eller? haha, jag har floooow :))) Konstigt ibland att allt som har med skola är så äckligt tråkigt, trots att jag oftast når dit jag vill utan större ansträngning? Tur är väl det ändå :D
Sur blev jag dock när de goda små röstisarna var slut när vi kom till matsalen! Fick dock en portion potatisbullar, men sen när jag skulle ta om (för man blir typ inte mätt på potatisbullar!) då var de också slut och det fanns bara Pytt i äcklig panna :( Grr, dagens i-landsproblem!
Efter skolan tog jag mig upp till stallet. Medan pållarna åt fixade jag en lapp om att vi söker barn som vill vara med i Vi i stallet 2012 (en teoritävling med final på NHS). Jag och två till från US har nämligen tänkt oss att vara lagledare om vi får ihop ett gäng :D Riktigt taggad! :)
Mockade sen innan det var dags för fröken grå att bli borstad och ryktad! Blir seriöst lite ledsen när hon inte blänker som hon brukar trots att jag borstat :( Men, hon har nog kul i hagen i alla fall och njuter av våren till fullo och det är ju faktiskt huvudsaken :D Innan tävlingarna sen blir det dock definitivt baddax för skruttis! Åh, vad jag längtar! :)))

Pappa hämtade mig när jag var klar, och hemma väntade hamburgare med pommes (y) Mummaaa! Har även hunnit med att göra smoothies och titta lite på Mia och Klara. Imorrn har vi sovmorgon tack och lov, och dessutom räddar tandläkarn mig ifrån sista (apdryga) lektionen, vilket betyder att jag bara har svenska och matte :)

Nä, nu sova!

Kram H







Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg och fin häst :))

2012-03-21 @ 13:01:59
URL: http://idalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: