18 mars 2012


Helt okej söndag ändå! :)

Imorse sov jag rätt så länge innan jag tog tag i en inlämning som är till imorgon. Usch och bläää för skolan just nu alltså, motivationen är på miiinus typ! Dock ganska komiskt att inlämningen handlar om stress, och jag sätter mig med den dagen innan ;)

Packade ihop lite innan det var lunchdags och därefter stallet :) Pållen hade såklart redan hunnit gå ut (och smutsa ner sig;)), så jag tog tag i mockningen. Efter en hel del pyssel blev den någolunda fin, men hösilaget som hon inte tycker om är jooobbigt! Längtar tills det blir ny skörd, en som kanske duger åt damen ;)
I alla fall så hade jag ett litet planeringsmöte inför Påskhopningen med Emma, ska bli kuuul :) Sen tog jag tag i att putsa både hopp- och dressyrtränset! Finfina blev dom :D När det var klart hämtade jag in lortgrisen och efter en dryg timmas borstning och ryktning började hon likna sig själv igen (y) Hon verkade ganska så dönöjd över att få stå och äta hösilage utanför boxen samtidigt som hon fick sig en rejäl ompyssling ;) Har man sällskap kan man äta! 

När hon var så gott som ren så var det stängningsdags, och hemdags för min del. Fikade lite hos mamma innan vi flyttade över alla grejer till pappa och där vankades det som vanligt tacos :) Nu ska jag snart checka in ponnyakuten tänkte jag, och sen blir det att göra klart inlämningen och förbereda en redovisning. 

Imorrn är det inte så mycket speciellt som händer. Har inte Pepsi förens på lördag :((( Dock är det alltid najs att ha henne dagen innan tävling i alla fall (y)

Kram H




Kommentarer
Postat av: Mimmi

SV: Jag vet inte vart :) Det står bara att det ska öppna här i Norrköping.

2012-03-19 @ 18:49:02
URL: http://mimmiruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: