Tro't eller ej men jag lever


Som ni antagligen märkt har jag verkligen inte känt för att blogga senaste veckan, men det hoppas och tror jag att ni har förståelse för. Det är inte så illa att hela mitt liva har gått i kras, bara halva typ. Men jag lägger det lite åt sidan för stunden, det tar så mycket jobbig energi att tänka på. Nu är det ju faktiskt sommarlov och då ska man vara glad :) Vi gömmer det helt enkelt nån stans där bakom, så gott det går...

I alla fall så har det hänt en del annat sen sist! Jag har börjat jobba, firat midsommar, haft en foto-dag som jag visade er lite ifrån, chillat och varit i stallet och pussat på och myst med min fina pålle ♥

Slänger upp lite bilder, och lite inlägg då och då som jag missat :) Känns rätt skönt och kul att vara tillbaka i alla fall :)

Vi hörs!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: