Onsdagen den 13 juni


I onsdags hade jag nästan gått på förtidssommarlov :) Alla lektioner utom den sista var inställd så jag tog sovmorgon, och sen åkte jag till stallet över lunchen och träffade min fina plutt. Lektionen vi hade i skolan sen var avslutning av Franska steg 1. Vi åt sniglar (man var typ tvungen, och det var den vidrigaste konsistensen jag någonsin smakat typ. uääääk!!) och till efterrätt fick vi göra våra egna minicrepes :) Det var desto godare, pannkakor med banan och choklad (y) Betygssamtal hann vi också med, och ett mvg fick pryda min studieplan :)))


Vid fyra snabbade jag och Amanda oss till Hageby för att möte Johanna och handla lite smaskens till kvällen. Emma fyllde ju 18 för ett tag sen, och nu var det dags för den obligatoriska HEJA-"överraskningen" :) En supertrevlig kväll med mycket prat och god mat ;) Kom inte hem alldeles för tidigt så att säga..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: