Hänt sen sist


Vet egentligen inte riktigt vad som gjort att jag varit lite små-borta, men jaja! Så kan det vara :)

I torsdags blev det ju uteritt x2 :D Först tog jag och Doma oss en ordentlig tur bort till Stens gård och de stora grusvägarna som finns där. Galoppade massor, det uppskattades ;D

Sent på kvällen sen så började det regna, men det stoppade såklart inte oss! Jag, Emma, Johanna och Amanda drog iväg på en mysig tur med våra fina hästar :) Märks dock att de varit ute lite med lektioner nu, för de var inte alls så spralliga som de kan vara. Pepsi var i alla fall nöööjd tjej, och två små minibusar bjöd hon på ;) hihi, sötisen!

I fredags skrev vi sista matteprovet innan sommarn, och denna gång kände jag igen mig själv lita :D Förra provet (första i Ma D) så hade jag ju varit sjuk innan och missat flera genomgångar, så jag hade typ noll koll :P Men i fredags då kändes det som sagt myyycket bättre (y)

På eftermiddagen sen blev det mysipys med pluttis, och kvällen spenderades med pappa, Let's dance och lite film :)

Igår åkte jag, som jag också skrev, med Ebba lite spontant till en kamrathoppning på lilla Hageby. Duktiga var de, och såklart kommer en hel del bilder på snyggingarna :)) Första gänget kommer i eftermiddag!
På kvällen gick jag och pappa på bio och såg Dark Shadows, riktigt bra men lite weird! Som alltid när Johnny Depp är med ;)

Sådär, nu är jag i fas igen känner jag :) Nu blir det stallet om en stund, åh vad jag för övrigt vill ha tillbaka sommarvärmen!!

Kram H

Några bilder på Fatima & Chessan som också var och skuttade på lilla H igår ↓








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: