8 juni 2012


God förmiddag på er!

Har just skickat iväg min största fotobeställning hittils, himla fin! :D Alltså ni anar inte hur glad jag blir när ni skriver eller säger att ni gillar mina bilder, det är så himla roligt!! Och att få en stor beställning med någon som vill betala för dem, ja ni kan ju tänka er! :)))

Förövrigt funderar jag på en liten fotodag i början på sommarlovet, i stallet. Lite porträtt på rideleverna och stalltjejerna med sina favorithästar, det vore skoj! :)

Nu sitter jag i skolan och väntar på mattelektion. På morgonen har vi haft slutprovet i franska steg 1, kändes bra trots mitt mini-engagemang (y) En samhällsdebatt har vi också hunnit, så kan bocka av två grejer från den s.k. "borde-egentligen-plugga-på-listan". Gött! 

I eftermiddag blir det såklart stall :D Förra månaden lyckades jag dessutom bli månadens skötare, så en ridlektion väntar mig ikväll. Det blir spännande, det var galet längesen jag red nån annan lektionshäst än Pepsi. Om jag får gissa tror jag det blir lilla Lucie, det brukar det bli haha :P Kul i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: