Hästshopping á la Gekås

 Alltså man kan ju inte annat än gilla att komma hem från Ullared och plocka upp alla fina grejer som man fyndat :))) Så himla kul, och om möjligt är jag ännu mer häst-och ridsugen nu! Bara drygt en vecka kvar tills Pepsi får komma hem :D

I alla fall så är detta vad jag fick med mig hem! Är himla nöjd och det blev alldeles lagom mycket superbra-att-ha-grejer :D



Dressyrschabrak (inte för att jag behövde egentligen kanske men det var ju så fint och billigt, och så har jag ju 4 par svarta lindor och inget svart schabrak ;)) (haha, har jag nämnt att jag har en liiten förkärlek till schabrak? ;D)

 

Morotspellets (går alltid åt ju! ;)), svett/vattenskrapa, svampar, smörjtvål och ask,
svans/manborste, rida-ut-spö och dressyrspö 




Flughuva (den jag köpte funkar super och ögonen har börjat läka :D Men dels har det gått hål på ett öra och sen är den ju lite besvärlig att trä på, så denna får hon ha hemma sen tänkte jag :))
sporrar & sporremmar från Skara hästsport (äntligen ett par billiga men bra 20 mm), extra sporremmar



Funktionströja (gillade verkligen färgen :)) Sportbh



Jacka (i funktionsmaterial som ska både andas och tåla regn :D) 3 par stövelstrumpor



Kommentarer
Postat av: Therese Klintestam

schabraket var supersnyggt! :)

Svar: Tack, visst var det ;D
Hillevi Hassler

2012-07-30 @ 10:41:16
URL: http://tesskliintestam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: