Visste ni att...


... Pepsi var den första och är den enda hästen jag startat på lokal hopptävling?

... jag har besökt Afrika fyra gånger i mitt liv, och varit i tre olika länder där?

... jag har väldigt lockigt hår, och därför har jag det sällan utsläppt? Isåfall är det i stort sett alltid plattat.

... förra sommaren jobbade jag 3 veckor på ett turridningsstall uppe i fjällen, där ja bl.a. hjälpte till med inhoppning/inridning av travare?

... Pepsi och jag har hittils i år (alltså under våren) vunnit lika många plaketter, som vi gjorde på hela förra året?

... jag är väldigt anti hälsogrejer (mat osv) och allt därtill, samt har inte tränat det minsta regelbundet på 3 år utöver ridningen? 

... jag har slagit av min ena framtand på hälften två gånger, så nu består halva av plast?

... 
jag har ramlat av Pepsi minst 20 gånger de senaste 3 åren, varav 3 gånger på tävling?




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har faktiskt också en framtand som till hälften består av plast ;)

Förresten har du gjort din header själv? Den är jättefin! :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Ja det är verkligen kul att hitta nya knappar och lära sig nya saker efter så många år på hästryggen ;)

Kram

Svar: haha, vad lustigt ;) Japp det har jag, jag har gjort hela designen själv :) Tack!
// Hillevi

2012-08-11 @ 10:46:01
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: