Bara en månad kvar!!


Kan ni fatta att om bara exakt en liten sketen månad så blir jag myndig, galeeeet! :D Galeeeeet bra rättare sagt ;) Körkortet är målet att vara klar med i september någon gång, så det plus att jag äntligen kommer få rida ut själv på min lilla prinsessa är väl de största förändringarna (och friheterna!) för just mig :) Sen är det ju lite andra småsaker som förbättras, bara det att få vara vuxen liksom (enligt åldern i alla fall haha).

Det jag önskar mig mest av allt, det är i nuläget tyvärr så gått som omöjligt :((( Men som vanligt är inte önskelistan kort i övrigt. Tänkte pyssla ihop ett litet fint kollage när jag får tid!

Nä hörni, nedräkningen kan börja ;)

Från förra årets firande med mina fina bästisar ♥ ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: