30 juni och 1 juli 2012


Skön helg har här varit, och en sovmorgon satt skapligt fint efter att ha gått upp strax efter 6 varje dag i en vecka ;)

Igår jobbade jag, och det gick bra! Det är verkligen roligare för var dag som går, för man lär sig hela tiden mer. Kommer alltid frågor som man inte kan svara på, men de blir färre och färre samtidigt som man då utvecklas och inte blir så uttråkad :) Nu har jag förövrigt jobbat halva "min anställning", bara två veckor kvar känns lite konstigt på nåt sätt! Det har verkligen gått fort :)

När jag jobbat klart, och varit hemma och chillat ett tag var det lunchdags och därefter styrde jag bilen mot Oxelösund. Där hjälpte jag och pappa farmor och farfar lite med segelbåten, innan vi åkte hem till dom. Kvällen bjöd på supergod middag med grillat, jordgubbar och blåbär, bastu och kvällsdopp i sjön :) 

Som sagt så sov jag ett bra tag idag, och sen åt vi lunch och bara hade lite trevligt innan jag och pappa åkte hemåt igen. Hemma blev jag hämtad av mamma, och då blev det ytterligare övningskörning :) En mysig gofika på Färgargården i blandat väder väntade. Förövrigt vill jag bara säga att jag har världens bästa föräldrar ♥ 

Nu blir det snart jordgubbar :D Ska väl kika lite på EM-finalen också, känns nästan som ett måste faktiskt! Ska ladda upp lite mysiga sommarbilder på min snygga plutt som jag fått av Carro från betessläppet också, massa tack!! De kommer upp imorgon när jag sitter och svarar i telefon, sålänge blir det smakprov såklart :) ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: