2 juli 2012


Hej på er!

Måndag idag, vilket betyder mycket att göra på jobbet! Måndagar ringer det alltid som mest och köerna är långa, men sen brukar det trappas ner ju längre veckan går. Hade lite oflyt idag, en del krångel och många lite småkluriga samtal. Men dagen gick fort, och det är ändå roligare att ha mycket att göra än inget alls :)

Slutade vid 16 och då cyklade jag hemåt. Åkte med pappa och Hugo till HC (aka Mirum Galleria, haha kan aldrig sluta garva åt det) och där blev det lite allmänt kik i affärerna. Köpte mig en mikrofiberduk för djur, kanske kan funka på dammet när Pepsiplutt har myst i lera? :) Alltid värt ett försök i alla fall! Mathandling blev det också innan det bar hemåt för middag. 

Nu borde jag duscha och sen blir det filmmys. Roligare än såhär blir väl tyvärr varken mina inlägg eller dagar när jag jobbar 7-16 och hästarna är på betet. Men nån dag i denhär veckan ska jag se om jag och Emma kan göra sälle ut till Cissi för att hälsa på dem, aaaaaaabstinens ;)

Kram H




Kommentarer
Postat av: Emelie från stallet

Hej Hillevi! Jag tycker att du och Pepsi var så fina tillsammans på bilden ( som alltid )!
/ Emelie

Ps. Jag tycker att du borde ha Pepsi som egen häst!

Svar: Vad gullig du är, tack snälla :) Det tycker jag också!
Hillevi (:

2012-07-03 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: