Planer inför träningstävlingarna 2012




Såhär ser det alltså ut :) ↑
Anledningen till att jag planerar att rida LC:2 i dressyren (har ridit LB:1 i båda klasserna tidigare år) är att jag och Pepsi ju ska vara med i div. III laget i vår. Och då ska vi rida LC:2, så därför tyckte jag att det kan vara smart att rida in oss lite på det då det är ganska trixigt med alla övergångar och sådär :) Är även ganska trött på LB:1 och dessutom är första klassen clearround, så det spelar ju ingen annan någon roll.
LA:1 får vi sikta på till hösten, för när man rider lag så får man ju prioritera det tycker jag, och vi har ingen brådska nånstans! :) Det är det som är så bra med att "redan" rida storhäst, hihi!


Kommentarer
Postat av: Elin

2012-01-21 @ 09:32:17
Postat av: Elin

Jag och Izza började tävla våren 2011. Förra året startade vi LC/LB dressyr och 90 cm hoppning. I år har jag tänkt att tävla 90 cm hoppning och LB/LA dressyr. Ska även vara med i ett Div 2 lag dressyr :) Kul att du också ska vara med i lag!

2012-01-21 @ 09:33:44
URL: http://livetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: