4 januari 2011


Hejsan! :)

Började dagen med en stormig och regnig promenad upp till stallet. Tog dock spårisen en bit av vägen, haha! Älskar att våra skolkort funkar på lovet :D
Borstade av en otålig Pepis-pålle och gjorde henne fin med lindor och allt! Jag fick ett infall att jag ville inviga mitt beiga set så idag fick hon vara extrasnygg ;) Och det var hon värd!! Guud vad roligt det var att rida idag, hon var helt amazing och allt bara stämde!! :D Satt och log och allt bara flöt på! Linda-träningen gav oss verkligen en ordentlig skjuts framåt och just nu är hon finare än nånsin! UNDERBART :D Min finfina finiiiis ♥
Passade på att köra igenom lite programdelar ur LA:1! och det är inte omöjligt att vi startar det i mars på den andra träningstävlingen :) Skulle vara kul!! Dock så är det tyvärr att vänta in ett bakslag nu när hon snart ska börja gå lektion igen :((( Nu har bara jag ridit henne sen julafton, så inte konstigt att vi hittar varann mer och snabbare nu! 
Du skulle vara min du, min fina vän ♥
Imorrn ska vi i alla fall förhoppningsvis ut i skogen och mysbusa! Hoppas att isen har hunnit smälta ordenligt och att vi hittar nån mer som vill hänga på och busa för hon är riktigt värd att få en ruuulig chilldag som avslut på julislovet. Håller tummarna! :))

Efter att jag hade ridit pysslade jag om henne ordentligt och mockade innan det var Domas tur. Hon var däremot inte alls lika medgörlig. Nae, idag stämde inte mycket med henne kan jag säga! Hon var alldeles för tokpigg och sköt/drog mig ur sadeln alltför ofta. Vi behöver inte gå in närmare på det utan bara konstatera att det inte var vår dag idag helt enkelt. Hoppas det går bättre imorrn, hon blev förhoppningsvis lite trött! ;)

Fixade det sista och åt lite lunch innan jag körde mamma och Hugo till Sharpman och Hööks :) Jag börjar få kläm på dethär med bilkörning nu hörni! :D

Nu blir det Glee och Kronjuvelerna :)

Kram H



Bara för att hon är bäst! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: