20 januari 2012


Äntligen fredag! :D

Började med en oväntad sovmorgon, vilket var välbehövligt :) Lyckades ta mig igenom de tråkiga lektionerna innan lunch, och sen var det dags för bildredigering i kursen Fotografisk bild A :D 

Efter knappt tre timmars photoshopande bar det iväg till stallet. Myste och borstade lite på min fina pålle innan hon skulle upp och gå lektion. Förresten har hon fått sänkt kraftfoder nu, då hon har börjat bli lite för vild på lektionerna ;) Min galna lilla knasboll, hihi! Kul att hon är så glad, tycker i alla fall jag :D

När hon hade försvunnit upp på lektion passade jag på att göra lite extrafint i boxen och lägga in nya halmpellets, så nu ska hon nog kunna sova sött :) Fixade lite tävlingsgrejer, kulkul att det är många anmälningar till träningstävlingarna i februari/mars! Dressyren är nästan full redan! Pysslade lite allmänt sen innan jag blev upphämtad av snällaste mamma, och här hemma väntade kyckling och ris :)

Nu ska jag ta och fixa några inlägg, fredagsmysa lite och sen blir det lite engelskaläsning innan jag slocknar. Imorrn ska jag soova alldeles lagom länge, och sen blir det lite plugg och stall! Har lovat mig själv att hålla mig i fas med alla skolarbeten så att jag slipper sitta i sista sekund, och hör och häpna! IGÅR gjorde jag klart ett arbete som ska in på tisdag :o Duktigt jobbat!!

Förresten, på tal om något helt annat (något MYCKET roligare ;)), har bocaj-stövlarna kommit till Avantia i rätt storlek nu! Så vi ska åka och testa dom så snart som möjligt :D Wiie!

Kram H



Kommentarer
Postat av: Mary

Var det du som hade kvällsmockat hos pärlan? :)

2012-01-20 @ 22:14:24
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: