18 januari 2012


Idag avverkades veckans klart värsta skoldag :)) Skönt! 8-16 är inget roligt alls, natt när man kommer och natt när man går känns det som! På håltimmen hann jag i alla fall nästan göra klart en uppsats till nästa vecka, och så har jag hunnit läsa rätt mycket i engelska-boken. A thousand splendid suns läser vi om nån undrar :)
När franskan slutade vid fyra och vi äntligen blev utsläppta sen hände det roligare grejer! :D

Jag och Amanda åkte upp till stallet och där var det avborstning, broddning och reflexpåsättning som gällde :) Hihi, vi såg lite roliga ut, rustade från topp till tå alla fyra! Bootsen funkade förövrigt super (y)
Vid sex kom vi iväg i alla fall, och turen var huuur mysipysig som helst :D Vi tog en lång sväng i mörkret, och det snöade pyyyttelite. Hästarna trampade på och var dönöjda och glada! Underbart helt enkelt :D Älskar att skritta ut i massor med kläder, sadelmuff, täcke osv :) Så najs att bara känna sig helt varm trots att det är kallt ute ;)
När vi kom tillbaka en dryg timme senare fixade vi iordning våra små pållar inför natten, mockade och sen fick Pepsi sina hejdå-morotspelletts (hihi! ;)) innan Amandas mamma hämtade oss.

Här hemma har jag inte gjort alls mycket vettigt, det hanns inte med idag helt enkelt! Mycket roligare att rida ;) Nej men i helgen har jag tänkt avsätta lite tid till provplugg i alla fall!

Kram H

hihi, bara för att hon är så söt på bilden :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: