16 januari 2012


Hej på er!

Efter an alldeles för kort helg var det upp tidigt för att ta sig till skolan igen. Det känns verkligen som natt nu när man går upp på morgonen :( Hoppas det blir ljusare snart, eller att det åtminstone kommer lite vit, ljus pudersnö! :)

Skoldagen var överlag soft, men rätt tråkig. Slutade i alla fall 14.10, och det är ju helt OK :D I stallet hann jag borsta lite på min fina häst innan hon självklart skulle gå första lektionen :( Jag som hade planerat att hinna borsta länge, hatar när mina planer pajar! Men i alla fall så blev det rätt bra, jag kunde mocka under tiden och fixa en del annat, svara på lite tävlingsmail osv. Hann till och med skrubba både hennes och viktors vattenkopp och krubba, och det var inte en dag för tidigt vill jag lova! Måste bli bättre på't :)

När hon kom ner igen fortsatte jag ryktningen lite för hon var lyckligtvis inte det minsta svettig :) Sen kom mamma och hämtade mig, och lämnade täcket och bootsen! Hann inte pröva dem, så det får bli imorgon. Hoppas de passar nu! :)
Förresten, vet ni vad jag fick av Lena i lördags som tack för hjälpen? Ett presentkort på hööks, så nu ska min fina prinsessa få utsmycka sig som en prinsessa i äkta swarovskikristaller :) ÅÅhh vad fin hon kommer bli i pannbandet :'D Suuperstoooort tack till Lena, men du vet att ni inte hade behövt det för jag tyckte det var minst lika roligt som ni att ni kom! :)

Nu på kvällen har jag bl.a. hunnit göra en sockerkaka och pluggat lite. Känslan när man känner sig så gott som säker på att ha klarat en MVG-inlämning i Matte C är ju för tusan obeskrivlig! :D Så sjukt skönt!

Nu ska jag läsa lite engelska innan jag slocknar. Tur för mig att vi har sovmorgon imorrn :) Men jag MÅSTE bli bättre på att gå och lägga mig tidigare, för annars orkar jag inte med mig själv på mornarna! 

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: