14 januari 2012


Hejsan!

Glad tjej som skriver, är riktigt nöjd med dagen och det har hänt mig en massa roliga saker :))

Började, som jag skrev igår, morgonen med finbesök i stallet! Det var två supertrevliga tjejer, Lena och Madde, som kom ända från Stockholm för att få träffa Pepsi (och mig ;)) De båda red på ridskolan där Pepsi stod innan hon kom till oss, och Madde hade henne som lite favorit :) Jag har haft kontakt med Lena ett tag och tillsammans ordnade vi denna lilla överraskning för Madde! Jätteroligt var det och de var verkligen riktigt trevliga och glada personer :D Madde red en lektion på Pepsi, och de verkade trivas lika bra båda två! :)) Pepsi kunde bjussat på lite mer framåtbjudning bara, men jag tror Madde var nöjd ändå :) Det är ju en skaplig skillnad på henne sen sist hon red henne, med andra ord kanske drygt 3 år sen ;)
Hoppas i alla fall att de kommer tillbaka och hälsar på, så tycker jag att vi kanske kan rida ut eller något alla tre tillsammans :D

När vi sagt hejdå fixade jag en del i stallet och åt lunch innan jag, pappa och Hugo åkte in till stan för att gå på bio :) Filmen Simon och ekarna var riktigt bra, sorglig och spännande typ! Ja, vad ska man säga? En riktigt bra drama-film helt enkelt :) Dessutom är det något med Bill Skarsgård som jag inte kan sätta fingret på, jag bara gillar honom riktigt mycket! Även fast han har lite udda roller och verkar lite skum på nåt sätt, konstigt! 

Åkte sen tillbaka till stallet och där väntade ett Div. III-dressyr-möte! Supertrevligt hade vi och jag tror att det kommer bli superkul att rida lag med så roliga lagkamrater :D Kul med lite sammanhållning mellan privatryttarna i klubben tycker jag! :)))

Efter mötet borstade jag på min fina ett långt tag innan det blev kvällsfodring och hemdags! Lång dag, men mycket mycket bra dag!! :D

Imorrn blir det upp ännu tidigare för då är jag ansvarig för en teori som några av oss i Pållestollarna ska hålla! På eftermiddagen sen blir det ju dressyrträning :D :D

Kram H

Glada tjejer :) Madde och Pepsi ↓



Glömde självklart kameran hemma dagen till ära, men Lena knäppte några bilder i alla fall :)
Kram på er och det var jättekul att ni kom, hoppas vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: