Kvällsmys med skruttis ♥


Hade sån tur idag när jag kom upp till stallet att skruttis bara skulle gå sista lektionen, med andra ord inte förens halv åtta :) Hon hade gått med Realgymnasiet på förmiddagen, och att hon inte skulle gå förens så sent sen passade ju ypperligt framförallt idag eftersom jag slutade så sent som vid fyra :) Dessutom sååå himla skönt att matteprovet är klart och vi inte har en enda liten grej som jag ens borde plugga på (y)
Kunde mocka och pyssla med allt i lugn och ro innan hon fick sig en riktigt ordentlig borstning, vilket var välbehövligt! Hon hade gjort årets första riktigt ordentliga lerinpackning (tur att hon har täcke ;)) och är dessutom brunstig så bakbenen och svansen är inte alltför trevliga. Lite torkad svett sen Real på det och ni har mig sysselsatt ett par timmar framåt ;) Haha!
När klockan drog iväg lite och det blev riktigt lugnt i stallet blev Pepsi genast superdupermysig och ville mest gosa hela tiden, sötis ♥ Att borsta kan ju vara överskattat när man kan mysa istället :)
Framåt en strax efter sju började vi bli klara, eller ja då skulle hon ju göras iordning så då fick vi vara klara helt enkelt ;) Efter lite morotspelletts fick jag skjuts hem av snällasnälla Annicka och Maria, taaaackk!! 

Nu måste jag sova, nice med ännu en sovmorgon imorgon förresten :)))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: