Fotografering, porträtt på Hageby Ridskolas lektionshästar 21/2 2012






















Jaa, alla var såklart inte så väldans samarbetsvilliga ;) Därav att alla inte är med, utan de jag tyckte blev bäst får ni se! Vi var himla snabba, men bilderna blev lite därefter. De ska bara användas som minibilder på klubbens hemsida HÄR, så då fick det blir så :)
Massor med tack till alla er som hjälpte till under fotograferingen!

Fotograf: Hillevi Hassler (jag)
Modeller: Hageby Ridskolas lektionshästar
Kamera: Nikon D3100



Kommentarer
Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Hoppas du sovit gott :)

Här har John Blund glömt bort mig verkar det som helt och hållet :D Men snart helg så vad gör det :) Ska du hitta på nått i helgen kanske?

2012-02-23 @ 03:58:16
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Ebbaaaaa :D

Haha min fina plutt i det fulaste tränset XD

2012-02-28 @ 14:44:03
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: