Cliniiiiiiiic :D


Tisdagen den 21 februari, alltså tisdagen på sportlovet, händer det mig och Pepsi en suuuuperrolig grej! :D På ridskolan är det teorivecka och inga vanliga ridlektioner, och det anordnas bl.a. (förutom vanliga teoripass) sitsträningar, privatlektioner och en clinic! Superbra initiativ tycker jag, då vi aldrig förr haft nåt sånt. 

Det roliga är i alla fall att jag och Pepsi ska få vara med på Clinincen!! :))) Vem det är som kommer och har den kan jag tyvärr inte berätta, det är top-secret än så länge ;) Men det ska bli sjukt skojigt i alla fall och jag är taggad till max, och lite nervös hihi! 

Ska självklart försöka fixa filmare, och fotograf om det går! :D


Kommentarer
Postat av: sara

jag kan nog fota lite och säkert filma ska också gå på den så :)

2012-02-04 @ 14:54:25
Postat av: Lina H

Jag skulle oxå kunna tänka mig att fota

2012-02-04 @ 19:04:37
Postat av: Svar till Sara :)

Åh vad snällt! Det får du supergärna göra Sara :D



(Lina, har svarat på din blogg ;) )

2012-02-04 @ 19:16:08
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: