14 februari 2012


Dagen började med en välbehövlig sovmorgon, precis som varje tisdag. Niiice! :) Skola var det sen fram till klockan kvart över tre, men jag och Amanda kom inte därifrån så tidigt. Eftersom vi är domaransvariga till vårens dressyrtävlingar håller vi på och haffar domare ;) Vi ringde en, men hon skulle ringa upp om en liten stund bara. Tror ni hon gjorde det sen eller? Haha, nej så vi satt och väntade helt i onödan. Menmen, lite annat och pyssla med under tiden fanns ju :) Vi får helt enkelt ringa upp henne imorrn!

Vi åkte vidare upp till stallet och började med att kolla av lite inför de sista två träningstävlingarna. Jag är ansvarig tillsammans med Karin för nästa hoppning, den 11/3. Så då hoppas jag ni kommer, hihi!  

Senare finborstade och myste jag en stund med gosungen innan hon skulle gå lektion. Hon var riktigt ren och vit om fossingarna idag efter gårdagens skogstur (y) Mockade hos båda hästarna, pratade lite (och klagade lite, på samma sak idag igen. grrrrrrr!) med fina vänner innan vi fick skjuts hem av snällaste mamma :D 

Snart vankas det jorgubbspaj som mamma gjort, mums! Sen ska jag göra ett tappert försök till att plugga lite tänkte jag. Blir en inte alltför jobbig slutspurt nu, innan looooooovet ♥ Ska bli sjukt skönt, och höjdpunkterna blir helt klart clinicen och GBG :D Synd att inte Scandic hänger med bara, men Toy story och alla andra snyggingar får väl duga ;) Haha, nevars!

På tal om dressyr, så har jag bokat in en dressyrträning för Cissi på torsdag :))) Var ett tag sen nu, så det är välbehövligt om man säger så! Dock hade jag tänkt träna på lördag, men då åker Cissi till fjällen :( Så då fick det bli torsdag istället. Dock med två till, menmen. Man kan ju inte få allt här i världen! Är man bortskämd med att rida själv så är man, synd bara att jag älskar't liksom ;)

Förhoppningsvis har beställningen från Hööks kommit tills dess, så då blir det invigning. Vi kommer helt klart att vara allra snyggast! ;)

Kram H




Kommentarer
Postat av: sara

om du vill så kan jag ställa upp med att fota eller filma :)

2012-02-14 @ 20:22:09
Postat av: Svar till Sara :)

Åh du är såååå snäll Sara, det vet du att jag alltid vill :D Kl. 14.00 kör vi!

2012-02-14 @ 20:32:10
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Carro

Nae samma sak igen?! INTE okej

2012-02-14 @ 22:41:06
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: sara

okej jag kommer :D det är alltid lika kul ändå att fota med din kamera :) speciellt när min laggar hela tiden

2012-02-15 @ 09:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: