11 februari 2012


Hej igen!

Nu har jag en liten stund "över" så jag tänkte ägna den år Er! :)

Igårkväll hade vi i Ungdomssektionen årsmöte, och totalt var vi hela 37 personer :D Superkul! Vi bjöd på tacos, hade själva mötet och avslutade med en lite udda frågesport :) Det hela verkade uppskattat, och jag tror nästan att tacokvälls-årsmöte måste bli en tradition ;) hihi!
Förövrigt så blev jag invald igen, som suppleant denna gång. Mest för att jag inte gärna vill binda upp mig på att sitta 2 år. För man vet ju aldrig vad som händer sen när jag har tagit studenten liksom ;) MEN jag är riktigt taggad på att göra US-styrelsen 2012 till en minst lika bra styrelse som 2011! Kommer bli grymt tror jag! Dessutom har vi en fet kassa nu, dels efter cirkusen och dels eftersom vi fick drygt 4000 kr kvarfrån Göteborg. Fy fan vad vi är bra, säger jag bara!

Var även hästvakt åt Domis igår, eftersom Maria hängt med Matilda och Curre till Borås på Gina tricot Grand Prixen. Häftigt! :) Domahästen skulle i alla fall vila, så förutom att mocka la jag om jodopaxomslaget innan jag tog mig hemåt.

Idag åkte jag upp till stallet efter lunch och där hände inte mycket särskilt direkt. Hann inte med så mycket som jag hade tänkt, men så är det ibland (eller ja, ganska ofta då :P) Stå i en hel bajstimme och packa 28 påsar i kylan, släppa ut lite hästar, lördagsfika, mocka tre boxar och göra rent Domas fossing var ungefär det som hanns med på tre och en halv timma. Smörja hade jag tänkt, men det kanske jag hinner pyssla lite grann med ikväll.

Nu sitter jag och väntar på Emma och Amanda, för det vankas en girlsnight! :D Tyvärr utan Johanna som är på ULKis :( Men det kommer bli superbäst tror jag! Dels ska vi käka, sen ska det upp till stallet för att kvällsfodras och pysslas lite inför morgondagens tävling och därefter åker vi hemåt för att spela tv-spel och kolla in melodifestivalen skulle jag tro! :D

Ska fixa ihop ett önskeinlägg med en drös gamla bilder och failbilder till imorgon tänkte jag! Hihi!

Kram H




Kommentarer
Postat av: klara

vad hände med failbilderna?

2012-02-15 @ 21:37:05
URL: http://haringen :/
Postat av: Svar till Klara :)

Insåg att de ligger på en annan dator, men de borde komma upp i början på nästa vecka :)

2012-02-15 @ 22:09:52
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: