Planering för en måndag

Idag är vi nästan lediga, wooopa :D Den enda lektionen vi har är mellan 14.40-16.00. Fett ovärt, men tyvärr är det en rätt "viktig" lektion då några franska utbytesstudenter ska komma och hälsa på. Känns ganska svinigt att skita i't då liksooom...

I alla fall så har jag tänkt börja dagen med att alldeles snart åka ut till Lilla Hageby :) Där ska jag möta upp Emma och Carro, och vi ska rida långritt till mitt och Pepsis favoritfält. Nämligen sjukhusfältet såklart! ;D Ska bli supermysigt, hoppas att Holly är pigg och glad och tycker om fältet lika mycket som Pepsi :) Dock satsar jag på att sitta kvar denna gång ;)

Stallet ska såklart göras sen när vi kommer tillbaka, och sen åker jag hem en sväng. Är jag duktig hinner jag plugga lite då, annars blir det i alla fall lunch och dusch! Sen åker jag till skolan då och har franska, för att avsluta dagen med mys hos Pepsiplutt :) 

Vi hörs!

Kram H

Pepsi på sjukhusfältet i våras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: