Julmys med vänner och halvgalen uteritt

Igår hade jag en toppenkväll med mina finaste vänner, Emma, Johanna och Amanda! En massa mat, prat, skratt och bara allmänt myshäng bjöd kvällen på, och som vanligt gick tiden fort som tusan. Tyvärr hinner vi inte ses allesammans speciellt ofta längre, men det gör ju också de gångerna vi väl får till lite extrafina :) Gillar er ♥

Och juste, fick två stycken julisklappar av Emma också :D Superdupergrymma var dom! Paketen innehöll nämligen benlindor, ett par marinblåa och ett par gråa :) Nu är nog samlingen ta mig tusan så gott som komplett! ;) 

Idag har jag varit på julmys-kväll i stallet tillsammans med alla halvfodervärdarna :) Även idag så innehöll kvällen mat, prat, skratt och myshäng ;D Galet trevligt och roligt, fint gäng där också! Nog första gången vi gjorde något kul tillsammans allihopa, och det tycker jag vi borde göra om :) Tänk en mysig uteritt allesammans nån gång, det vore fränt!

Förutom att ha julmyst med fint folk idag har jag såklart spenderat tid med min vackra, tokiga springare också ;D Denhär "foderterminen" avslutades idag på världens bästa sätt, med en galen bustur med kompisar i snöööö :))) Jäklarns vad pigga hästarna var, energin tog verkligen aldrig slut!! Pepsi är så himla söt också, förr skulle hon ju aldrig i livet vara först men nu MÅSTE hon typ vara först enligt henne ;) En riktig liten mallis har hon blivit, men inte kan jag klandra henne för jag är verkligen glad över den mentala resan som hon faktiskt gjort, eller faktiskt vi gjort. Helt otroligt!!! :D Att hon var megalycklig idag är det ingen tvekan om, och ja, trots att det var lite sisådär med bromsfunktionen så kunde jag bara le åt mitt älskade lilla charmtroll :) ♥ Hon bockade dessutom bara en gång under hela turen, hihi woooow!

Nä, nu blir det filmmys med mammi och lillebrodern :) 

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: