Here you have me

Okej, nytt försök nu då!

Ni trodde väl typ att jag hade gått upp i rök eller nåt annat mystiskt, men tadaaa. Här är jag :D haha. Att jag varit frånvarande här kan jag inte skylla på skolan då vi haft det rätt chillidill nu sista veckan (okej då, veckorna :P) innan lovet. Nej, det jag har sysselsatt mig med är helt enkelt lite julstök, julklappsshopping och mest av allt har jag spenderat tid i stallet för att kurera min lilla sjukling ♥ Men vet ni vaaad?! Jo, nu är hon i stort sett friskförklarad :DDD Lyckan är total, woopa!

Måndagen förra veckan hittade jag ju henne i boxen när jag kom till stallet med två rejäla sår på ena bakbenet, och en rejäl svullnad på det. Hela förra veckan blev det därför skrittmys i skogen, och en massa extra ryktande och pysslande i stallet. De flesta dagarna har jag varit uppe två gånger i stallet, en gång för att rida och sen på kvällen en gång för att pussa godnatt, mysa och lägga om nattlindor. Är nog största anledningen till att det blivit väldigt lite bloggande, men som ni säkert förstår prioriterar jag min fina tjejja. Inte minst när hon är skadad förtjänar hon att bli uppassad på som den lilla stjärna hon är :') ♥

Imorrn berättar jag mera om vad vi hittat på och hur läget och planerna ser ut :)

Kram H

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: