Fotosugen

Åh, känns som om jag inte har fotat "ordentligt" på typ evigheter! Är superdupersugen dels på att klicka fina ridbilder i snö och dels pröva på att använda mitt lilla miniobjektiv i ridhuset. Inget av det har blivit av, och nu har det kommit en massa sketet regn så den fiiina pudersnön är puts väck :'( 

Hoppas på att det kommer mer snö och bättre väder helt enkelt så att jag kan få plocka fram kameran massor under jullovet! Om inte så får jag väl bosätta mig i ridhuset tills vidare ;) 

Sen vill jag ju ha fina bilder på mitt lilla hjärta också, gärna med mig på ryggen galoppandes i snön över sjukhusfältet ;) Håller tummarna för att det blir sådär fint ute igen som det har varit nu ett par veckor fram tills igår!

Två bilder från förra vintern ↓

 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

du får gärna fota mig och Hilma någon dag :)

Svar: gärna! Vi får planera in någon dag under jullovet tycker jag :D
// Hillevi

2012-12-16 @ 22:21:04
URL: http://michaelamariaandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Åååh pärlan! så himla fina bilder från den gången :) och alla andra ;)

Svar: hihi ja :)
// Hillevi

2012-12-18 @ 23:22:49
Postat av: Mary

var från mig men datorn valde att radera det ;)

2012-12-18 @ 23:23:20
URL: http://marypoynter.blogg.se
Postat av: Linda "Lilla H" Nilsson

Du har inte Holly nått i jul:)? Skulle gärna vilja ha lite nya bilder :) Har så dåligt påmig och Ells

Svar: Vad kul! Jodå det har jag, kanske vi kan få till nåt nästa vecka? :)
// Hillevi

2012-12-23 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: