Två trötta tjejer på bästistur

Kom hem från stallet för nån timma sen efter en lång, men väldigt braig dag :)
Efter skolan åkte jag till körskolan för lite teoriprov och därefter körlektion. Snabbade mig upp till stallet sedan för idag var det ju Pepsi-dag :D Hon fick komma in och äta medan jag pysslade lite och sen gjorde vi oss iordning för en mysig skogstur :) Det var ungefär vad vi orkade med efter gårdagens tuffa dressyrträning ;)
Slapp det fruktade regnet gjorde vi, skööönt :) Som vanligt mysipys även om Pepsi var lite trött och loj bitvis. Men det får man va ibland ;)
Nu är det en hel vecka kvar till nästa gång jag får sitta på min älskade väns rygg :( Men nästa helg gör vi, som jag skrev igår, säsongsdebut på dressyrbanorna :D Spännande spännande, och dessutom två nya program för oss :
Nu ska jag duscha och den försöka komma i säng tänkte jag. Vi hörs imorrn!
Kram H

PS det här var första mobilbloggen från min IPhone så om det funkar återstår att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: