tradera.com

Alltså, jag har aldrig varken förstått mig på eller varit ens intresserad av tradera. Jag vet verkligen inte varför, för när jag kikade in där härom dagen av en slump så kom det ju fram att det verkar vara superbra :) 
Jag har fått intrycket av att det är sjukt mycket seriösare och kanske också därför säkrare än exempelvis blocket och hästnet. Dessutom blir det ju lite spännade med en seriös budgivning också ;)

I alla fall så budade jag faktiskt på en grej, som jag letat efter tidigare. Jag lyckades vinna budgivningen, och har nu förhoppningsvis (om varan är i det skick den ska vara i) gjort värsta bästa kapet :) Blir spännande sen när den kommer, och så måste jag bara införskaffa del 2 i det hela också ;) Kommer bli supersnyggt hoppas och tror jag!!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: Den kommer från eskadron :) Dock är den storlek full så har fått sy in öronen ex antal centimeter till min ponny som har pygmeöron ;)

Svar: Haha, okej ;) Tack så mycket för svaret!
// Hillevi

2012-08-21 @ 11:09:41
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sara Carlsson

Och just det, den är köpt på Skara Hästsport!

2012-08-21 @ 11:11:06
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: