So far so good

Imorse fick jag ännu en gång äran att vakna till en födelsedagssång :))) Denna gång var det hemma hos pappa! Frulle på sängen och en hög med massor av fina paket :D De innehöll bl.a. ett nytt objektiv till kameran, ett extra (stoooort) minneskort, UV-skydd till objektivet, en extern hårddisk, en urmysig pläd, ett "presentkort" på valfritt dressyrträns och en hel del mindre saker :) Och sen väntar vi ju på schabraket som vi specialbeställde för en månad sen, som också är en present. Borde komma snart! :D
Åh, jag har som vanligt fått så himla mycket fint även denna födelsedag, som alla år. Tusen miljoner tack till alla er. Jag älskar er ♥

Efter en finfin morgon styrde jag cykeln mot Hagagymnasiet. Uuääk, inte okej att börja skolan redan -.- Menmen, det här året är för sjutton det sista!! :D Ska skaffa mig en näve motivation, en näve positivitet och en näve diciplin så kommer jag stå där i studentmössan på ett litet kick ;) Köttaaaa!
Var bara i skolan en knapp timme. Fint att träffa vänner igen, framförallt Ida som varit i USA ett helt år! :D Mitt schema ser inte alltför roligt ut. Inte så mycket lektioner och kurser, men en hel del hål och långa dagar ändå. Menmen, jag och Amanda fick i alla fall bästa projekthandledaren :D Kommer bli kalas!

Efter "uppropet" i skolan åkte jag hem hit igen :) Har självklart invigt nya objektivet lite, och mer idag blir det :D Lööööv it! Tänkte slänga upp lite "första-dagen-bilder" typ ikväll eller imorrn :)

Nu ska jag sätta mig och pyssla lite, äta lunch och sen cykla upp till stalleeeet :D Ska fota E & A när de tränar och pyssla om min prinsessa såklart! Senare blir det körskolan.

Vi hörs! Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: