Lite småshoppning

Igår fick jag ett minipaket på posten :D Det var prylen jag "vann" på tradera om ni minns? :) En grå luva från Schokemöhle innehöll paketet, och den är i precis nyskick! Till och med prislappen kvar (y) Betalade 110 kr (inkl. frakt) och nypris på den är ca 269 kr. Känns som ett riktigt bra kap ;) Hoppas den passar fröken långöra bara!
Tanken är att jag även ska införskaffa mig det orangea Schokemöhle-schabraket också som jag så länge suktat efter, och det har grå kant så jag tror och hoppas att det blir syyperfint tillsammans :))




Igår sprang jag även in en kortis på Hageby Centrum (aka Mirum :P) ju. Två tunnare långärmade tröjor att ha att rida i, från Cubus, följde med ut. Min ena sprack ju när jag fick en reva av en gren i skogen förra veckan :P Skönt också om det är varmt på tävling och jag inte orkar ha kavaj, hehe ;) Dock vill jag ha en brun också, men det fanns såklart inte i en enda av de fem affärer jag checkade, typsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: