Fotografering, nykomlingar på ridskolan

I förra veckan flyttade två små nykomlingar in på ridskolan. Ni vet när jag och Johanna hoppade in och jobbade för att Cissi och Lotta skulle på äventyr? Det var då de hämtades :) Den ena är en 5-årig liten storhäst, som heter Aija. Den andra är en grymt söt liten fjording vid namn Bella, på 11 år. Tror att de båda kommer bli kalas när de kommer in i verksamheten ordentligt så småningom, av det lilla jag sett! :)
Och just det, tack till Fatima som hjälpte mig vid fotograferingen :D







Fotograf: Hillevi Hassler (jag)
Modeller: Nya lektionshästarna, Aija & Bella
Kamera: Nikon D3100, Objektiv: Nikkor 50mm f/1,8


Kommentarer
Postat av: Fatima

Varsegod:), men jag kommer aldrig gå med aija igen :o

Svar: Hahaha, vadå hon var ju super-väluppfostrad och snäll. Eller....!? ;)
// Hillevi

2012-08-23 @ 12:15:44
Postat av: Fatima

Haha verkligen ,tror mina händer försvann för en stund den dagen :)

2012-08-23 @ 15:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: