Fotografering, med ny objektivet!

I måndags fick jag ju som jag skrev ett nytt objektiv till min kamera :) Det var precis det som jag hade önskat mig! Det är ett fast 50 mm (alltså ingen zoom) med väldigt stor bländare, vilket gör att man kan få till ett kort skärpedjup och även fota i lite mörkare miljöer (typ inomhus). Jag provfotade såklart lite igår, men har inte hunnit så mycket. Hittils älskar jag det i alla fall!! hihi :D



















Fotograf: Hillevi Hassler (jag)
Modeller: Vår kisse Nemo, Emma & Pari, Amanda & Zäta

Kamera: Nikon D3100, Objektiv: Nikkor 50 mm f/1,8


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den översta bilden på Nemo borde du skicka in till någon fototävling. Den är störtskön, det ser ut som hon asgarvar.

Svar: Haha, ja kanske det :) Fast det är ju en HAN ju mamma hihi ;)
// Hillevi

2012-08-22 @ 21:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: