Dagen


Idag känner jag på mig att det kommer bli en grym dag, älskar känslan :D Har ni tänkt på att alla de senaste dagarna har varit himla bra, en del av det beror helt klart på att vädret (antagligen tillfälligt dock) äntligen har vänt :))) Sen att min fina pålle är hemma och vill bli riden, det är nog det bästa ;D

Idag ska jag i alla fall snart upp förbi stallet för att mocka och fixa lite. Sen cyklar jag vidare mot körskolan för att försöka hinna med lite teoriplugg innan jag har körlektion strax innan kl. 12. När lektionen är avklarad snabbar jag mig tillbaka till stallet och där väntar jobb :) Inte vilket som helst heller, utan jag och Johanna ska nämligen hålla i ett barnläger, då både Cissi och Lotta ska på äventyr. Ska bli superkul :D Vi ska dels ha lite teori, och sen ska vi rida en lång skogsrunda med dem :) Hoppas att hästarna håller sig i skinnet bara!

Ikväll sen när lägret är slut ska jag och Pepsi ut och mysa :) Tänkte ta favoritrundan, den är fin den!

Vi hörs senare!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: