Bästishäng x2

Igår hade Pepsi helvilodag, sköööönt sa hon ;) Men mig slipper hon inte för det, hihi! Åkte upp till stallet innan ett och mockade lite, och sen kom dom in för lunch. Under tiden hade vi terminens första fodervärdsmöte. Lite nyheter blir det, spännande :) Efter mötet så var det lugnt och skönt i stallet (de flesta hästarna var iväg på "långritt" med barnen). Pepsi och jag tog såklart till vara på det och det blev en mysig borst- och ryktstund :) Uppskattat från två håll! När vi var klara fick hon äpple och sen springa ut i hagen till kompisarna, och så var det dags för mig att pyssla det sista och sedan bege mig hemåt. 

Nummer två då? :) Jo då var det mina fina, lite mer mänskliga, bästisar som väntade :D Jag var bjuden till någon form av födelsedagsfirande igårkväll, men vad som hända skulle hade jag ingen aning om. Spännade!!  Finaste EJA hade ordnat en superbäst kväll innehållande "McDonalds-buffé","Marabou-buffé" och massor av prat om allt och lite till. Åh, de känner mig verkligen utan och innan :') Och som om inte det vore nog fick jag en choklad-bakbok med 500 olika recept :D Supermysig kväll var det i alla fall. Bästa HEJA ♥

                        Bild från förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: