28 augusti 2012

Håltimme just nu, för ovanlighetens skull liksom ;) Dock ska jag inte klaga, för en dryg timmas hål istället för samhällslektion är grymt mycket bättre :D Har pysslat massor med min fotobok som måste vara klar senast fredag!

Idag är i övrigt en rätt vanlig lite halvtråkig dag. Snart är det matte-dags och därefter lunch och idrott som sista lektion. Slutar vid en halv tre och då väntar stallet. Mys med min fina där såklart, vilket är det som väger upp dagen :D Ikväll är det US-möte också, det brukar bli kul! Okej, kanske inte var en så tråkig dag ändå ;) 

Imorrn blir i alla fall en GRYM dag :D Massor av skoj är inplanerat eftersom vi bara har en liten ynka lektion :))) Så jäkla gött! Jag vill ha imorrn nuuuu ;) 

Ida har förresten skickat ännu fler bilder från i söndags nu så de kommer i eftermiddag :))) Superfina är dom, så ni har något att se fram emot vill jag lova!

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: