22 augusti 2012

Här var det inte proppfullt med uppdatering direkt! 

Menmen, det kan ju inte alltid vara det heller. Idag hade vi bara en lektion, vilken var mellan 14.40 och 15.00, så dagen har sett lite annorlunda ut. Tänk dock om alla dagar kunde vara såhär, tjugo minuter i skolan och resten ledigt ;) Det vore fint!
I alla fall så sov jag ett tag imorse innan jag var duktig och skrev klart min rapport :D Nu ska den bara läsas igenom ordentligt, sidnumreras och skrivas ut :) SÅ himla gött att ha den klar nu innan vi får en massa annan skit!
När den var klar chillade jag lite innan jag åt lunch. Därefter tog jag cykeln upp mot stallet. Pepsi var ute i hagen som alltid under förmiddagarna så jag mockade och fixade lite bara innan jag cyklade vidare. Gud vad jag cyklar nu för tiden känner jag, hit och dit :) Men det är bra, någon motion ska man ju kanske få! 
Nästa stopp var körskolan och teoriplugg. Faktiskt nästan "klar" nu, vilket känns galet bra :D Hårdpluggar nu när tiden fortfarande finns! Har klarat alla faserna (eller ja, pyttelite kvar på ena) så sen väntar bara lite repetition osv. innan det är dags för det riktiga provet. Scaaaryyy ;) Men det ska nog gå bra!
Kl. 14.40 var det ju som sagt skolan som gällde. Usch, Engelska C verkar inte vara nåt för mig. Speciellt inte eftersom jag inte är överförtjust i läraren vi har... Menmen, det får väl gå antar jag! 20 minuters lektion kändes i alla fall som en lagom början ;) Tillbaka till stallet sedan, och jag lämnade faktiskt cykeln i skolan eftersom det börjat regna en hel del. Får ta den imorrn!
I stallet blev det borst och mys med min fina en ganska så dryg timme, bästaste flickan :) Mockade och pysslade lite gjorde jag också, innan det var dags för möte med alla fodervärdarna! På mötet försökte vi pyssla ihop och byta dagar med varandra så att det skulle passa. Det gick faktiskt rätt bra :) Har några frågetecken, men tävlingssäsongen ser helt klart ljus ut på den fronten (y) Sen delade vi upp lite kvällsfodringar och helgjobb också, blir superbra tror jag :)

Hemma sen har vi ätit megagott grillat och lite daimtårta :) Chillidill framför tv:n passade bra en kväll som denna. Imorrn är det upp tidigt igen. Har dock bara två lektioner, wiiie :D Imorrn eftermiddag gör jag premiär som "stallvärd" också, men mer om det imorrn! :)

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: