Hoppning i eftermiddag! :)))


Idag är det Pepsi-dag igen! :D Är som vanligt taggad till max ;)

Har klurat och funderat på exakt vad jag vill göra, och kommit fram till att vi ska hoppa litegrann :) Det blir antagligen sista hoppningen innan nästa hopptävling som är lektions DM den 13 maj! 

Tänker mig att det blir ganska simpla övningar, men att jag ska tvinga mig själv upp ur sadeln men samtidigt våga vänta in hindrena. Galoppbommar och realterat blir det i uppvärmingen, för att hitta bra rytm och känsla :)

Längtaaaaar!





Kommentarer
Postat av: E L L A - P O N N Y F L I C K O R N A ♥

Var med i våran Fototävling på bloggen!



Det ända du behöver göra är att skicka en bild till våran mejl på dig och din favortihäst med namn och bloggadress! MEJL: [email protected]



Ha en bra fortsatt dag :D



Kram, Ponnylfickorna

2012-04-24 @ 20:38:30
URL: http://differentriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: