Favoriten


Vet ni vad? Jag har världens typ bästa tips, framförallt till er med kräsna hästar :)

I slutet av december var vi på Gekås Ullared och då fick ett paket med morotspelletts från Krafft hänga med hem, ett köp som jag inte ångrat en sekund!! Pepsi älskar morötter äpplen osv, men kan vara lite skeptisk till olika typer av hästgodis. Men, morotspellettsarna är ungefär det allra bästa som finns i heeela världen, haha! Hon kan stå och slicka i flera minuter på händerna efter att hon fått det, och det är ett perfekt belöningsgodis! 
Eftersom pelletsen är så små så kan man ge flera, och dessutom räcker de väldigt länge! Pepsi brukar få ett par varje dag, och sen fler om det är tävling eller så såklart ;) Paketet jag köpte för 25 kr tog slut häromdagen, så med andra ord har de räckt mer eller mindre 3 månader! 

Fick nyligen höra att en klasskompis ska till Ullared på lördag, så med lite tur kan hon köpa med sig ett paket hem till mig och Pepsi :))) Om inte så tror jag att de finns på granngården, dock typ dubblet så dyra :P

Så ja, lätt fett ett grymt köp som jag bara måste tipsa er om :)

Sen blir det ju självklart en del färska morötter och äpplen ibland, men fördelen med dessa är att de inte blir dåliga och att de är lätta att ha i fickan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: