Årets idrottstjej 2011


Jo igårkväll var jag ju iväg på äventyr som jag skrev, och det var inte vilket äventyr som helst vill jag lova :)

För ganska länge sedan blev jag nominerad av ridlärarna i stallet till ett stipendie och utmärkelsen Årets Idrottstjej 2011, som delas ut varje år utav Norrköpings Idrottsförbund.

Såhär skriver NIF om stipendiet:

Årets idrottstjej och idrottskille i Norrköping:
Ur Lillie och Harry Hanssons stipendiefond delar NIF årligen ut två stipendier till talanfulla aktiva idrottsungdomar, en tjej och en kille, som visar ambition och ett stilfullt uppträdande på och utanför idrottsarenan.
NIF:s styrelse beslutar enligt stadgarna om hur belöningen delas ut men det sker vanligen vid NIF:s årsmöte.
Stpendierna kan endast tillfalla ungdomar som året före det årsmöte där utdelning sker har fyllt högst 17 år (t.ex. utdelning vid årsmöte 2008 avser 2007 där man skall ha fyllt högst 17 år).


Och inte nog med det roliga att jag blev nominerad, utan jag lyckades till och med få det!! :))) Himla coolt, lilla jag liksom. Har hittat mig själv i artiklar i både ridsport, nt och hästmagazinet

Så massa tack för nomineringen och till NIF såklart! Jag tycker det är kul att det går till ridsporten överlag, av alla sporter i Norrköping liksom! Vi väääääxer :D

Förutom äran fick jag ta emot blommor, ett diplom och en check på 5000 kr. Så sjukt kul! Pengarna ska såklart sparas och när jag kommer på något riktigt kul så ska jag och Pepsi göra det tillsammans :D 




Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis Hillevi!!

2012-04-19 @ 22:36:54
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Karin

Stort Grattis! Det är du verkligen värd!

2012-04-20 @ 09:17:38
Postat av: Svar till Karin :)

Åh tack så jättemycket Karin!! :D

2012-04-20 @ 19:29:06
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: