27 april 2012

Godkväll!

Egentligen är det hög tid att sova för mig nu, men en kortis hinner vi med ;)

Började dagen med franska, samhälls- och mattelektion. Tog mig igenom alla tre levande, tummen upp till mig! (a) Lunchen bestod av inget mindre än skrynklig frukostkorv, mums! Eller? Åkte sedan vidare mot De Geer, eller ja egentligen mot Lennings textilindustri, för att avverka veckans sista lektion :) Knappa tre timmars keramik var det ju idag, och jag inledde projekt kavling. Usch vad jag inte blev nöjd med koppen jag gjorde, alldeles för klumpig. Ligger dock redan efter sen jag var sjuk så hann liksom inte göra om, menmen. Shit happens!

Förövrigt, sååå jävla nice med långhelg nu!! :))))))


När vi slutade lyckades jag tajma bussen perfekt, händer inte ofta kan tilläggas ;) Uppe i stallet borstade, myste och tvättade jag min fina innan hon skulle upp på lektion. Under tiden mockades det och så var jag riktigt duktig och packade hela nästa veckas påsar, stolt faktiskt! Hmm, ja sen bar det hemåt för middag och myskväll framför tv:n :)

Imorrn blir det tidigt så nu säger jag godnatt!

Kram H






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: