23 april 2012


Måndag och ny vecka. Gillar inte måndagar, finns nog inte många som gör!

I alla fall så lyckades jag ta mig till skolan i tid, och dagen till ära var det riktigt fint väder. Det underlättar :) Spanska, Idrott, håltimme och Geografiprov stod jag ut med innan jag fick lov att lämna. Tror provet gick okej, babbla på lite om allt och inget så brukar sådana prov lösa sig ;) 

Uppe i stallet hade jag tänkt mig ett ganska kort och effektivt besök, som skulle innehålla mockning och ryktning ungefär. Haha, glöm och dröm! För det första kan jag aldrig vara snabb när jag ska pyssla med pärlan. Sen hade de missat att jag inte skulle ha henne idag, så hon var i hagen när jag kom. Perfekt, då kunde jag mocka innan hon fick komma in och äta! Det var bara det att när jag hämtar henne har hon hunnit rulla sig riktigt ordentligt i blöt lera på hela kroppen. Så ja, inget snabbt besök blev det ;) haha! Men egentligen gör det inget, för det var som vanligt myspys :) Efter ungefär två timmars borstande och tvättande (och gosande såklart) började hon likna sig själv igen :D På kvällen fick hon ledigt en lektion och behövde bara gå en timma, vilket betyder att hon antagligen kommer vara riktigt pigg och härlig imorrn när jag har henne, eftersom hon dessutom skrittade i söndags :)))

När jag kom hem var det matdags och sen åkte jag till pappa för att fixa med alla bilderna från i lördags. Och förresten, grattis världen bästaste pappa på födelsedagen! ♥
Senare hann jag även med att övningsköra till hageby och handla lite, för att sedan göra och avnjuta chokladmousse :) Efter duschen sen hamnade jag i sängen, och nu måste jag släcka! Tur att vi har sovmorgon imorrn, den ska tas till vara på till max! ;)

Kram H 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: