18 april 2012


Godkväll på er!

Dagen började med spanskalektion med vikarie = ovärt. Sen var det dags för hagatimmen (a.k.a. håltimmen) men då skulle Amanda och hennes mamma åka och kika en grej på Avantia, så då passade jag på att smita med :) Alltid kul att gå och sukta efter fina grejer! Plugga matte kan man ju göra en annan dag ;)

När vi var tillbaka var det dags för engelska, ganska okej för en gångs skull faktiskt :) Till lunch åt vi fisk och kall sås, men fy farao! Det var ben i min fisk, ja ni läste rätt BEN i skolans stekta fisk (som inte ens typ är fisk, utan bara nåt mojs!) Uäääääk!!
I alla fall så överlevde jag, och även geografi och franska genomleds. Usch vad trötta vi var allihopa, så segt! Och just därför borde jag sova typ nu, snart.

Efter skolan åkte jag en snabbis upp till stallet :) Plockade iordning lite grejer till morgondagens dressyrträning och sen var det mockning och pyssel med finis som stod på schemat såklart ;) Blev ingen rykt idag, utan bara en ordentlig avborstning då jag hade rätt bråttom. Hann i alla fall skölja ur och tvätta svansen lite snabbt för den var grååå och det är inte okej! Framförallt inte eftersom bästaste Amanda har lovat att fota träningen imorrn :D

Förövrigt kör vi på bruna outfiten, som ni inte sett förut. Det är helt klart favoriten för tillfället, så himla fin! :)

Anledningen till att jag hade bråttom var att jag och mamma skulle iväg på ett litet miniäventyr på kvällen, men mer om det imorrn för nu måste jag släcka! Imorrn blir det keramik igen :P

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: