17 april 2012


En ganska så vanlig tisdag om man säger så.

Sovmorgonen satt om möjligt nästan finare än vanligt. I skolan fick jag inte mycket vettigt gjort, men så kan det va! Eller ja, så är det just nu för jag har inte en gnutta motivation i ett enda ämne ungefär. Alla kurser är bara jobbiga och tråkiga, vill ha sommar nuuuuuu!!

Efter skolan blev det en kort sväng på stan, och Amanda var gullig och hängde på :) Inhandlade en födelsedagspresent, som jag blev riktigt nöjd med! Tror och hoppas att den kommer uppskattas ;) Åkte sen vidare upp till stallet, och där blev det som vanligt lite småfix. Hade lite bråttom hem igårkväll och prioriterade att mysa istället för att tvätta benskydden, fixa sadeln osv. Så det fick jag ta igen idag, men hon åt i alla fall under tiden så det passade bra :) Slängde även in tävlingstäcket ett varv i tvättmaskinen då hon var lite nervös på resan i söndags och bajsade ner det. 

När jag var klar var det mockningsdags och därefter en låååång borst och mysstund :) Sniiigg blev hon och hon trivdes som fisken i vattnet med alla barn och föräldrar som kom fram och klappade på henne, så himla söt! Vissa dagar älskar hon verkligen uppmärksamheten, och det är kul att alla tycker hon är så fin :D
En mindre charmig sida hon har är dock att hon i vissa perioder alltid skiter i vattenkoppen, bläää! Idag var en sån dag. Men tycker så synd om henne, för det blir i stort sett aldrig borttaget förens på eftermiddagen när jag kommer och då är hon ju jättetörstig :( Knashästen!

När hon var finputsad och klar var det dags för henne att gå sina timmar för dagen, och mig att gå på US-möte. Ett bra och lagom långt möte blev det, skönt! :)

Nu ska jag verkligen skynda mig att duscha och sen sova, imorrn vill jag för en gångs skull vakna pigg :)

Kram H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: