16 april 2012


Gårdagen var lååång, men jag hann med en hel del roliga saker :)

Började med att komma till skolan och få beskedet att första lektionen är inställd, kuul att ha gått upp en och en halv timme tidigare i onödan! Men skönt att slippa spanskan i alla fall :) Tog mig igenom dagen och slutade 14.10, tidigt med andra ord :D

Uppe i stallet så var det Pepsi-dag idag igen :))) Bytte bort min helg till Fatima som ska iväg och tävla, och så fick jag igår och torsdag. På torsdag ska vi dressyrträna för Cissi, det ska blir suuperkul! Det var verkligen ett tag sen nu.

Eftersom det igår var dagen efter tävling passade det perfekt att jag kunde byta till mig henne, så att hon slapp köra fullt ös direkt liksom. Hon fick vara ute länge i hagen och sen gav vi oss iväg på en supermysig uteritt tillsammans med Ebba och Lina :) Pepsi var nöjdare än nöjdast hela turen, bäst tyckte hon om när hon fick trava med stooora steg över sjukhusfältet (som vi undvikit ett tag p.g.a. det blöta underlaget) och sen galoppera som täthäst uppför skjutbanevägen :))) kändes verkligen bra att hon fick en rolig skogsmystur efter att hon varit så duktig och det blev en så lång dag söndags! Hon kändes dock inte trött, utan precis lagom :) Pigg och glad med lite glädjeskutt och spring i bena. Bästa pluttan ♥

När vi kom tillbaka blev det mysborstning på hög nivå och sen var det dags för mig att ha lite minimöte inför en arbetsdag om två veckor. Hemma sen väntade en jättegod tårta som mamma varit gullig och köpt :) ♥

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: