13 april 2012


Nu är jag hemma igen :)
Resan kan sammanfattas som trevlig och chill! Har mest tagit det lugnt, promenerat och ätit aaaaaasmycket gott :D

Att det är fredagen den 13:e har nog ingen missat, men jag har inte märkt nåt av det faktiskt! Vi kom hem runt lunch och på eftermiddagen bar det såklart upp till stallet för att träffa fina hästen och lite vänner :)
Jag tror faktiskt Pepsi hade saknat mig lite, men kanske inte lika mycket som jag saknat henne ;) Hon var i alla fall riktigt kelig och blev sur om jag inte klappade, kliade eller borstade på henne haha. Söthästen! ♥ Efter mysstunden var det dags för henne att jobba lite på lektion, och det var hon minsann inte villig till. Surade när det skulle sadlas och tränsas. Imorrn ska hon och jag ut i skogen, då blir hon nog gladare :)))

Om inte Pepsi hade saknat mig så mycket så hade i alla fall hennes box gjort det! Usch och fy vilken röra, men efter en långmock så började den likna sig själv igen ;) Nu ska nog finis sova gott!

På söndag är det förövrigt dags för omg. 1 i div. III hoppningen :) Åtvidaberg åker vi till och skuttar lite! Är taggad till max såklart!! :D Det har dock strulat en del med betalnin osv. hit och dit, men nu har jag ringt och pratat med dom så det verkar lösa sig :) Dock blir vi en kort i laget då Doma inte varit helt fräsch :( Men det ska nog få gå ändå! :) Förresten har jag och Pepsi blivit tilldelade "sistaplatsen" i laguppställningen, alltså vi går sist ut! Nervöst, men det ska nog gå bra :D Bara jag rider så fixar hon ju biffen liksom!
Det blir tiiiidig morgon, vid 7 räknar jag med att transporten rullar iväg. Men äsch, det är det helt klart värt! Vad vore tävlingssäsongen utan tidiga morgnar liksom ;)

Nä, nu ska jag kolla lite tv innan det är läggdags!

Kram H 

Några bilder från resan :) ↓













Kommentarer
Postat av: Frida

Hillevi! Rid bara som du brukar trots de andras resultat så kommer det gå jättebra! Du och pepsi är så samspelta så ni kommer klara det utan problem! :)

2012-04-13 @ 22:49:05
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Therese Klintestam

2012-04-13 @ 22:53:49
Postat av: Therese Klintestam

Oj, man kanske ska skriva nått innan man skickar! haha det jag skulle skriva va, Det kommer gå skitbra! :) Rid som vanligt bara, lycka till nu! :)

2012-04-13 @ 22:54:25
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Lena Löfgren

Stort lycka till till er båda och rid som bara NI kan :-)

2012-04-15 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: